Mai jos sunt câteva recomandări de articole. De citit la munte, la mare sau în orice împrejurare. Și dacă nu mergeți pe nicăieri, nu vă faceți griji! În curând ne punem toți ochelari VR și plecăm (zburăm) care pe unde.
Realitatea virtuală e realitate. Studiile arată că marketerii ar trebui să se pună pe treabă să înțeleagă tehnologia VR (virtual reality) și cum o pot folosi. Pe piață e în creștere cererea de conținut captivant, pe care utilizatorii să-l poate consuma în regim VR. Și, deși percepția e că realitatea virtuală se pretează mai mult la jocuri video, consumatorii și-ar dori să primească așa ceva și de la posturi TV sau servicii de streaming, precum Netflix. Cele mai populare experiențe VR sunt:
- Posibilitatea de a călători într-un alt oraș
- Prezența în public la un concert
- Scenarii fanteziste: să zbori sau să mergi pe apă
Mai multe, aici: Consumers are most drawn to travel and music experiences on virtual reality
O greșeală pe care afacerile o fac frecvent este să vorbească mai mult despre compania sau produsul lor, decât despre interesele clienților. Realitatea crudă (cum bine zicea Vama Veche) este că audienței tale nu-i pasă de produse sau companie. Clienților le pasă doar de ei înșiși. Despre cum să ai o afacere centrată pe client – pe bune, nu doar declarativ, aici: How to Make the Customer the Hero of Your Story
Regulile SEO s-au tot schimbat de-a lungul timpului. Ce e de făcut în 2016?
- Să scrii articole pe alte bloguri – dar trebuie să fie interesante, utile și să aducă valoare, nu să fie scrise doar de dragul backlinkului.
- Să publici infografice. Atrăgătoare vizual și ușor de digerat, infograficele sunt o modalitate relativ simplă de a obține linkuri de la alte siteuri.
- Dacă vrei să promovezi un site de companie, încurajează angajații să publice pe blog.
- Vezi ce face concurența în materie de SEO și fă și tu – mai bine.
- Oferă interviuri pe siteuri din domeniu.
Strategiile explicate pe larg, aici: 5 contemporary strategies that help improve your rankings
De asemenea, dacă folosiți Adwords, câteva sfaturi să vă pregătiți pentru schimbările anunțate pentru platformă: 10 ways to get ready for the new AdWords
Și pentru că la București e în desfășurare ICEEfest, vă recomand să urmăriți #ICEEfest pe Twitter pentru updateuri despre digital media & co de la participanți.