Nu mai scrieți articole doar pentru că puteți.
Nu mai preluați părerile altora, fără nicio plus-valoare.
Nu repetați aceleași idei, publicate deja de 1001 ori.
Nu urcați ceva, orice, pe blog sau Facebook, doar pentru că mult e bun.
Nu copiați.
Nu cumpărați articole de doi lei.
Nu faceți rabat la calitate.
Nu scrieți doar pentru clickuri.
Nu scrieți fără nicio idee de ce-o faceți.
Nu fiți încă unul într-o listă nesfârșită de site-uri la fel cu toate celelalte.
Scrieți despre ce vă pricepeți.
Fiți de ajutor, informați, educați.
Vorbiți cu o audiență, nu singuri. Ascultați.
Gândiți-vă înainte să puneți cuvinetele pe net.
Faceți-vă un plan.
Ștergeți când nu e bun.
Chinuiți-vă să învățați.
Scrieți cu sinceritate și autenticitate.
Publicați mai puțin, dar mai bun.
La fiecare două zile, oamenirea produce o cantitate de informație echivalentă cu ce s-a creat de la începuturile istoriei până în 2003. E o estimare făcută în 2010 de Eric Schmidt, CEO Google. Cu siguranță că în ultimii ani ritmul a crescut.
Avem la dispoziție mai multă informație decât putem duce. Nu știm ce tool-uri să mai folosim să filtrăm, cumva, tonele de articole, clipuri, poze și reclame care ne bombardează.
De-aia zic, și nu vă zic doar vouă, ci și mie, nu mai scrieți articole plictisitoare, regurgitate, superficiale, fără sare, piper sau personalitate. Hai să încercăm măcar să nu mai contribuim la aglomerația de irelevanță. Să scriem ceva în care ne regăsim și care vorbește lumii.